შეფასების ბართები



ჯ გ უ ფ უ რ ი            მ უ შ ა ო ბ ი ს         რ უ ბ რ ი კ ა
კრიტერიუმი
ძალიან კარგი 10
საშუალო 9-8
საშუალო 7-6
დაბალი 5-1
ჯგუფის  მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა  სამუშაო  მიზანი კარგად ვერ  გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს სორის ფუნქციები სწორად  და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგარამჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციებიარატანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შოეის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული ჯგუფის  წევრებს შორის ფუნქციები არ  განაწილებულა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და  აზრთა გაზიარების  უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა  გაზიარების უნარი
არ  გააჩნიათ მოსმენისა და  აზრთა გაზიარების უნარი
დროის  ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტ დაცვაის
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები.
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური,ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის  არ  შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო


No comments:

Post a Comment